Posibil eroare de software, daca nu e vorba de alte cauze. Dezinstaleaza softul instalat pe calculator pentru multifunctionala Canon si reinstaleaza-l, pentru a te lamuri daca programul face probleme.
Daca nu e softul de vina, asigura-te ca multifunctionala comunica cu calculatorul (verificare cabluri).
Sper sa se rezolve problema ta.
Multumesc pentru raspuns.O sa tin cont de sfaturile tale. Sper sa mearga!
Nu va merge decat daca schimbi cablul USB. Ai un cablu subtire si prost ecranat care pierde semnal. Iti merge listare, dar scanarea nu o sa-ti mearga niciodata pana nu iei un cablu mai serios. Este vesnica lor problema pe parte de scanare.
Nu stiu ce sa spun..Adica nu stiu daca ar avea vreo problema cablub USB pentru ca nu a fost asa, indelung folosit ca sa se "uzeze"...si de imprimanta nici atat, ca o folosesc doar cand am nevoie..si asta nu se intampla prea des.
Multumesc oricum de sfat!
Pai am spus eu ceva de "uzat"? Ia mai citeste inca odata ce-am scris eu. Vezi ca e in romana!
Da,in romana scrie..Nu in chineza. Si am inteles perfect ce ai zis. si stiu ca nu ai zis nimic de uzat, dar ti-am subliniat eu k nu e prea folosit ca sa piarda semnal si in niciun caz nu e subtire.
E complicat vad. Pierderea semnalului nu are nicio legatura cu uzura cablului. Poate sa fie nou sau vechi ca pierderile sunt tot alea. Aici e vorba de calitatea cablului. Faci ce-am spus bine, nu... good luck!