Din păcate nu ai ce să faci decât să îţi aminteşti parola. Măcar încearcă să îţi dai seama cu ce începea parola, ceva legat de ea... nasol.
Daca gresesti de 3 ori codul pin iti cere codul puck ( care il gasesti scris pe cardul mare in care era prinsa cartela). Nu stiu sigur daca merge, incearca, daca nu, mergi la un magazin specializat
Scrie de 3 ori o parola gresita. ti se va bloca telefonul, si iti va cere codul puk.suni la *128# si bagi numarul tau.merge numai pentru cartele reincarcabile... tu daca ai abonament nu cred ca va merge. deci va trebui sa suni la *222 (relatii clienti)
Problema e ca am scris de atatea ori parola gresita si nu imi cere codul PUK. asta stiam si eu, ca trebuie sa il ceara, dar nu merge deloc!
Incearca sa-l duci la Vodafone ( sau mrg, de unde l-ai cumparat ) sau la un service, altfel nu te pot ajuta