Vrei link, vrei Flanco.
Fă singur aceste lucruri!
Dacă nu știi, există Google și cauți acolo site-ul oficial al Flanco, iar acolo au o rubrică de contact, le scrii, îi suni și gata ai făcut cumpărături!
Iar, fiecare televizor are o broșură unde scrie informații esențiale pentru folosirea televizorului.
Nu suntem mama Omida să ghicim ce funcții ai la televizor, cât ști ca să folosești televizorul!
Îi sun pe naiba, ăia nici nu știu ca exista funcție de înregistrare, i-am zis înainte să cumpăr televizorul ăsta că caut un televizor cu funcție de înregistrare, mi-au spus "nu există un televizor cu funcție de înregistrare ", a trebuit să viu singur în magazin și să mă uit pe eticheta lor pe care scrie timeshift. Știu pe naiba să îî ia
Domnule ValentinMihai78 arata tu unde scrie aici ci câte canale audio înregistrează https://www.flanco.ro/......asa-e.html că poate sunt eu orb
"Cu
E o prezentare generală, nu amănunțită.
Caută în cartea tehnică a televizorului și încearcă să găsești acolo site-ul firmei producătoare a televizorului și scrie acolo.
Mai întâi spui sa caut pe site-ul oficial flanco acum spui că să caut pe site-ul firmei producătorului, televizorul nici nu îl mai am, l-am returnat să îmi schimbe cu un televizor care înregistrează cu un canal audio
Astfel de clienți de obicei sunt trecuți pe o listă neagră și vor fi greu serviți. Nu m-aș mira ca să nu primești televizorul dorit imediat.
Pentru că eu vor rămâne cu acel televizor în depozit, să îi scadă prețul și să îl vândă ca produs resigilat.
De aceea îți spun să te documentezi temeinic, căci dacă nu îți convine nici cel de-al doilea televizor, eu nu cred că ți-l vor primi înapoi și schimba a doua oară!
Lasă că și eu îî am pe lista neagra că de fiecare dată când am cumpărat l-am nimerit ba stricat ba s-a stricat într-o lună și când am trimis în service mi-au spus că s-a stricat de la părul de pisica și nu mi l-au reparat ba a găsit zgârieturi pe Carcasa ba s-a stricat că a întrat firimituri în el