Mesaj de eroare al playerului video
De regulă, un mesaj de eroare pe videoclip poate avea una dintre următoarele semnificații:
videoclipul este în curs de încărcare;
viteza conexiunii dvs. la internet este lentă sau nu este constantă;
videoclipul este eliminat sau are alte probleme;
Sfaturi privind depanarea
În majoritatea cazurilor, videoclipul ar trebui să fie disponibil din nou în circa 30 de minute. Dacă videoclipul nu funcționează nici după acest interval, vă prezentăm mai jos câteva sfaturi de depanare care pot să rezolve problema. După ce încercați fiecare sfat, verificați dacă videoclipul funcționează.
Actualizați pagina browserului.
Schimbați calitatea videoclipului la o setare inferioară. Așteptați ca bara zonei-tampon să înceapă să crească înainte de a da clic pe butonul de redare în playerul video și a reveni la setarea preferată.
Dacă aveți mai multe file deschise în browser, încercați să închideți alte file.
Treceți la cea mai recentă versiune a browserului.
Actualizați Flash Player. Pentru a viziona videoclipul, poate fi nevoie să instalați cea mai recentă versiune de Flash Player.
Activați Javascript în browser.
Goliți memoria cache și ștergeți modulele cookie, apoi reporniți browserul înainte de a încerca din nou să redați videoclipul.
Dacă este posibil, încercați să vizionați videoclipul pe un alt browser sau computer.
Sursă: Google Support