Nu vă pot spune cu certitudine dacă ați încălcat regulamentul din manualul de utilizare și funcționare a laptopului pentru că ați înlocuit cititorul optic. Deși înlăturarea capacului unde regăsim harddisk-ul, nu anulează garanția, nu vă pot spune ce se va întâmpla clar.
În acest sens, vă încurajez totuși, să nu evitați să îl trimiteți în garanție, dacă acesta ar putea beneficia de ea, deoarece service-ul ar putea să vă ofere reparația gratuit și să vă dea de ales înainte de a vă anula garanția, indiferent de decizia dumnevoastră, să suportați costul componentei pentru care l-ați trimis în service-ul autorizat. Fiind probabil singurul beneficiu din a încerca acest lucru, decât varianta în care l-ați trimite într-un service neautorizat și fără a verifica valabilitatea garanției la cel avizat.
Vă recomand să trimiteți laptopul în service cu toate piesele originale, dacă este posibil.
Vă recomand să luați în considerare și părerea unui service autorizat.
În acest caz, dacă ați încercat toate soluțiile disponibile, precum reinstalarea sau instalarea părților software ale microfonului și acesta într-un final nu funcționează în niciun fel, să considerați și eventuala defectare a componentei fizice a laptopului.
O ultimă soluție ar putea fi reinstalarea sistemului de operare întrucât această problemă tehnică ar putea fi cauzată de acesta, însă nu vă recomand să faceți acest lucru, fiindcă riscați să vă dovediți defecțiunea hardware într-un mod mult mai costisitor decât ați făcut-o până acum.
Părerea mea este că dacă puteți folosi o alternativă, cum ar fi un alt microfon, precum cele de la căști, să acceptați să îl folosiți doar pe acela care funcționează corect și să vă scutiți de eventualele reparații.
Daca am inlocuit CD-Tray-ul cu un SSD mi s-a dus garantia?
Daca ai scos un surub, ai pierdut garantia.
Nu vă pot spune cu certitudine dacă ați încălcat regulamentul din manualul de utilizare și funcționare a laptopului pentru că ați înlocuit cititorul optic. Deși înlăturarea capacului unde regăsim harddisk-ul, nu anulează garanția, nu vă pot spune ce se va întâmpla clar.
În acest sens, vă încurajez totuși, să nu evitați să îl trimiteți în garanție, dacă acesta ar putea beneficia de ea, deoarece service-ul ar putea să vă ofere reparația gratuit și să vă dea de ales înainte de a vă anula garanția, indiferent de decizia dumnevoastră, să suportați costul componentei pentru care l-ați trimis în service-ul autorizat. Fiind probabil singurul beneficiu din a încerca acest lucru, decât varianta în care l-ați trimite într-un service neautorizat și fără a verifica valabilitatea garanției la cel avizat.
Vă recomand să trimiteți laptopul în service cu toate piesele originale, dacă este posibil.