Poate că nu se fac imediat actualizarile.
Inchide telefonul si redeschide-l după cca 1 min. Și verifică contul din nou.
Fac asta de la ora 4. Nu înțeleg de ce, era și numărul tatălui meu, ceea ce eu nu am pus, plus ca numărul de pe laptop și de pe browser nh îl arată, decât pe telefon
Probabil că pe telefon se actualizeaza mai greu. Oricum, public, nu e. Poate că un nr de telefon trebuie completat oricum și nu lăsat, pe-acolo, un spațiu liber. Înlocuiește-l cu numărul tău, dacă până mâine situatia rămâne aceeasi. S-ar putea ca verificarea să ți-o trimită la vechiul număr de telefon, pentru a face confirmarea că e vorba de tine.
Atunci incearca sa faci exact aceiasi pasi dar de pe un PC sau un laptop.
The loghezi pe Instagram si mergi la setari, stergi numarul si salvezi.
Apoi verifici pe telefon.
Scrie la Instagram si spune-le ca ii dai in judecata, mai ales in UE ai DREPTUL la privacy, si nu ei sa faca ce vor cu o informatie ca asta