| Adry05 a întrebat:

Buna!
Vreau sa ma uit la Netflix de pe un smart tv Samsung (UE32D5500). Cand dau pe aplicatia Netflix din meniul smart, apare ca ar intra si apoi intr-o secunda ma intoarce la meniul smart fara sa faca altceva. Am incercat s-o accesez din "Samsung apps" si cand intru si dau "executare imediata" mi se innegreste ecranul TV-ului si asa ramane, fara sunet fara nimic, si nu se intampla nimic pana nu inchid televizorul si il repornesc (nici dupa ce l-am repornit n-a mers). Stie cineva ce as putea face? Multumesc.

Răspuns Câştigător
| Saicoth a răspuns:

Incearca sa revii la setarile din fabrica, sau incearca sa intri in legatura cu suportul Samsung aici http://www.samsung.com/ro/support/

2 răspunsuri:
| BuLaNNNeL a răspuns:

Schimbi televizorul.

| ziftode a răspuns:

Aplicatia CRAPA, daca e in garantie du-te cu el la reparat
daca nu, poate poti sa reinstalezi aplicatia sau chiar sa resoftezi TV-ul, eventual mai bine faci asta la un service!