| AlexandraN21 a întrebat:

Buna ziua! Am televizor Smart Phillips și când vreau sa intru sa-mi văd aplicațiile nu pot pentru ca se blochează. Ce pot sa fac?
Mulțumesc anticipat!

9 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Poate s-a stricat pe partea de wifi daca are wifi integrat, trebuie sa il duci in servis sa il verifice ei dar daca a expirat garantia reparatia va costa

| VoidEternal a răspuns:

Din păcate partea de Smart TV de la Philips cam lasă de dorit, daca e vorba de sistemul lor de operare și nu Android. Cat de vechi e televizorul? Și cum e conectat la net? Wifi sau cablu?

| AlexandraN21 explică (pentru VoidEternal):

L-am luat de aproximativ 6 ani și este conectat la Wifi

| VoidEternal a răspuns (pentru AlexandraN21):

Daca ai posibilitatea încearcă să-l conectezi cu cablu pe LAN. Macar excluzi posibilitatea să fie o problemă de semnal.
Bănuiesc că ai incercat deja un reset, gen să-l scoți din priza, sa-l lași 30 de secunde și să îl pornești iar.

Daca nici așa nu merge cea mai eleganta soluție este să îți iei un Chromecast.
https://www.emag.ro/......D18RKCBBM/

Practic e un android pe care îl atașezi tv-ului prin HDMI și poți să faci cast din orice aplicație video sau chiar screen mirroring prin Google Home. Îl conectezi cu wifi și o să meargă de 10 ori mai bine ca tv-ul tau.

| AlexandraN21 explică (pentru VoidEternal):

Mersi mult, o sa încerc cu Chromecast.

| Ionut_Sur_1987 a răspuns:

Există mai multe posibile cauze pentru blocarea aplicațiilor dvs. pe un televizor Smart Philips, așa că ar trebui să încercați următoarele soluții pentru a încerca să rezolvați problema:

Verificați dacă aveți o conexiune bună la internet. Dacă conexiunea dvs. la internet este instabilă, aplicațiile dvs. pot întâmpina probleme în timpul utilizării.

Încercați să reporniți televizorul. Aceasta poate rezolva problemele de blocare temporară ale aplicațiilor.

Încercați să resetați televizorul la setările de fabrică. Aceasta poate rezolva problemele dacă există probleme cu configurarea televizorului.

Verificați dacă există actualizări disponibile pentru televizorul dvs. și instalați-le dacă este cazul. Acest lucru poate rezolva problemele dacă există probleme cu software-ul televizorului.

Încercați să dezinstalați aplicațiile care au probleme și să le reinstalați. Acest lucru poate rezolva problemele dacă există probleme cu aplicațiile în sine.

Dacă problema persistă după ce ați încercat aceste soluții, ar putea fi necesar să contactați un reprezentant al serviciilor de asistență pentru televizorul dvs. Smart Philips pentru a obține ajutor suplimentar.

| dragonu8 a răspuns:

Resetare din farica ca asa fac multe smart tv

| AlexandraN21 explică (pentru dragonu8):

Am făcut și degeaba, tot nu merge.
Mersi mult pentru răspuns!

| dragonu8 a răspuns (pentru AlexandraN21):

Dul la o resoftare de soft daca nu merge cu reset ca asta e singura solutie