Ai introdus bine codul cand ai trimis banii?
Asta conteaza in primul rand.
Am patit si eu, la prima comanda.
Am pierdut pretul biletului, pentru ca bankingul online nu a functionat in ziua respectiva, si am completat un formular pe care l-am depus la banca.
Desi am scris foarte citet N in acel cod, calculatorul care citeste formularele (asa mi-au spus de la banca, ca au sistem automat, nu le citeste o persoana) a interpretat ca H,
asa ca WizzAir a primit banii mei pe bilet,
DAR rezervarea am pierdut-o, pentru ca nu s-a atasat codul comenzii.
Asa ca mi-am rezervat un nou loc (care a costat si dublu, dupa doar 2 saptamani), si de data asta am platit prin banking online, ca sa fiu sigur ca e codul bun.
Ce serviciu ai folosit?
La Wizzair vin toate informatiile in cont,
nici nu trebuie sa deschid emailul.
Am in cont tot ce trebuie, atat pe telefon cat si pe PC.
A fost o plată făcută la Luftansa de pe cardul bancar
Ce email nu ai primit? Cel de confirmare a platii, care e acelasi lucru cu cel de rezervare a locului?
(nu ma refer la numarul efectiv de scaun, acela il primesti in etapa de check-in daca nu decartezi suplimentar, ma refer la rezervarea comenzii pe numele tau)
Asta se intampla doar daca e gresit acel cod de validare, pe care TREBUIE sa il introduci cand faci plata.
Nu conteaza prin ce metoda platesti (Paypal, transfer bancar, etc), in rubrica Referinte trebuie sa introduci codul ce ti se indica la efectuarea comenzii.
"Apoi au trimis băncii dovada ca au trimis confirmarea."
Adica Lufthansa a trimis bancii tale confirmarea ca tu ai locul rezervat (altfel spus, s-a facut sincronizarea intre plata trimisa de tine si acel cod atasat comenzii)?
Atunci, ce nu e in regula?
Presupun ca ai un cont de client la Lufthansa.
Ce indica in el, la respectiva comanda?
Plata in asteptare?
Bună! Nu prea poți dovedi asta, în schimb, poți cere tu dovada, în care să arate la ce adresă de mail au trimis confirmarea.