| yourcrys a întrebat:


Sunt incepator in aceasta categorie si as dori sa ma ajutati cu ceva, am luat de pe net un soft care foloseste camera pe post de cititor de coduri de bare, am incercat sa fac un soft cu o baza de date, dar nu mi-a reusit, acum am facut ceva aproximativ, am creat un fisier. ini in folderul unde este programul, am decis ca acel folder sa fie "baza de date", in fine sa zicem ca e bun, am facut in primul rand un mic formular pentru a introduce un nou produs in "baza de date", merge foarte bine, apoi am facut cu un textbox multiline sa arate tot ce contine baza de date, ca urmatorul pas sa fie mai usor, merge imi citeste si imi afiseaza in textbox, am pus si un timer, pentru ca cand faci o modificare in fisier sa se schimbe si in program sau cand introduci un nou produs in "baza de date" si se pare ca merge si aceasta perfect, am pus si un buton de salvare, in caz ca vrei sa modifici ceva, un buton de reinprospatare, in caz ca sa "defectat" timerul apoi am zis ce sa fac sa pot pune cititorul de coduri de bare in actiune si mi-a traznit prin cap ceva, am pus un timer care are urmatoare "porunca"rolling on the floor :
CODSURSA
Dim Search As String
Dim Where As Long

If TextBox7. Text = "" Then

Else
Search = TextBox7. Text


Where = InStr(TextBox12. Text, Search)


If Where 0 Then
TextBox12.Focus()
TextBox12.SelectionStart = Where - 1
TextBox12.SelectionLength = Len(Search)



Else
MsgBox("Produsul cautat nu este gasit.")
End If
TextBox7. Text = ""

End If
End Sub

si aici apare prima problema, imi cauta textul si mil selecteaza, sa zicem ce e bun, dar nu da scrollbar-ul mai jos trebuie sa il dau eu daca textl cautat este mai jos, in cazul meu codul de bare, deci timerul isi face treaba, l-am setat la un interval de 100 si vad ca ruleaza perfect.
Acum sa trec la urmatoare problema, dupa fiecare scanare trebuie sa dau click iar in textboxul unde vine codul de bare, in cazul meu TextBox7, si asta este o problema, apoi la inregistrarea unui produs in "baza de date" trebuie introdus un pret si valuta in care este masurat, totul este ok doar ca vreau ca intr-un label sau textbox sa imi calculeze tot ce scanez si sa imi afiseze pretul final, de exemplu daca am o ciocaolata la 1.50 si alta la 2.00 lei sa imi apara 3.50 si cand apas o tasta, de preferabil Enter sa imi stearga tot si sa imi treaca la urmatorul client, si mai am ceva de zis, asta este ca o dorinta, tot in "baza mea de date" sa adaug un textbox care sa il salveze in baza de date, pe care sa scrie cate produse am primit, de ex daca eu primesc 10 sticle de suc, sa scrie in baza de date ca stocul este de 10 sticle, iar cand cineva cumpara un produs sa scada la 9 si tot asa iar cand nu mai am sa imi apara:
CODSURSA
MsgBox("Eroare!" & vbCrLf &"Stoc produsului " & TextBoxX. Text & " a fost epuizat.")

iar TextBoxX. Text o sa fie TextBox-ul unde o sa introduc numele produsului cred ca in cazul meu acum e TextBOx1. Text
Sper ca m-am exprimat bine ca voi sa intelegeti ce vreau eu sa fac, ce probleme ambig grin
Codul proiectului este:
CODSURSA
Public Class Form1
Dim MsgResult As String

Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System. Object, ByVal e As System. EventArgs) Handles Button1.Click
Dim fisier As System.IO.StreamWriter
fisier = My.Computer.FileSystem.OpenTextFileWriter("produse.ini", True)
fisier. >Write("||=============== " & TextBox2. Text & "

2 răspunsuri:
| CataC a răspuns:

Salut
Nu mi-o lua in nume de rau dar nu cred ca vreun magazin mare, care foloseste coduri de bara, sa decida ca vrea sa renunte la cititoarele de coduri in favoarea webcamului.
Iar acele cititoare de card vin deja cu softul lor. happy
Daca vrei sa scoti bani din el iti sugerez sa te axezi pe o nevoie a clientului/potentialului client.
Bafta multa

| yourcrys explică:

@SoluriiPC, nu o sa comercializez programul si nici nu o sa fie folosit in scopul in pentru care este creat, este pentru o achizitie proprie de produse...am mai multe produse si vreau sa am un control asupra lorbig grin apropo am dat un mail la TPU.ro fiindca nu mi-a scris aici toata intrebarea, era ceva mai lunga...in fine mersi!