| yourcrys a întrebat:


Sunt incepator in aceasta categorie si as dori sa ma ajutati cu ceva, am luat de pe net un soft care foloseste camera pe post de cititor de coduri de bare, am incercat sa fac un soft cu o baza de date, dar nu mi-a reusit, acum am facut ceva aproximativ, am creat un fisier. ini in folderul unde este programul, am decis ca acel folder sa fie "baza de date", in fine sa zicem ca e bun, am facut in primul rand un mic formular pentru a introduce un nou produs in "baza de date", merge foarte bine, apoi am facut cu un textbox multiline sa arate tot ce contine baza de date, ca urmatorul pas sa fie mai usor, merge imi citeste si imi afiseaza in textbox, am pus si un timer, pentru ca cand faci o modificare in fisier sa se schimbe si in program sau cand introduci un nou produs in "baza de date" si se pare ca merge si aceasta perfect, am pus si un buton de salvare, in caz ca vrei sa modifici ceva, un buton de reinprospatare, in caz ca sa "defectat" timerul apoi am zis ce sa fac sa pot pune cititorul de coduri de bare in actiune si mi-a traznit prin cap ceva, am pus un timer care are urmatoare "porunca"rolling on the floor :
CODSURSA
Dim Search As String
Dim Where As Long

If TextBox7. Text = "" Then

Else
Search = TextBox7. Text


Where = InStr(TextBox12. Text, Search)


If Where 0 Then
TextBox12.Focus()
TextBox12.SelectionStart = Where - 1
TextBox12.SelectionLength = Len(Search)



Else
MsgBox("Produsul cautat nu este gasit.")
End If
TextBox7. Text = ""

End If
End Sub

si aici apare prima problema, imi cauta textul si mil selecteaza, sa zicem ce e bun, dar nu da scrollbar-ul mai jos trebuie sa il dau eu daca textl cautat este mai jos, in cazul meu codul de bare, deci timerul isi face treaba, l-am setat la un interval de 100 si vad ca ruleaza perfect.