| octa2021 a întrebat:

Cat se castiga din site-uri?
Cum ar fi magazinele online?

Răspuns Câştigător
| pacalaandrei123 a răspuns:

Programare web vrei sa faci sau sa vinzi ceva pe acel site,raspuns final amandoua sunt bune,bine acum depinde care dintre ele care iti place mai mult.
Din programare web poti face nu numai siteuri ci si portaluri web,aplicatii web etc.
Daca spre exemplu raspunsul la intrebare este programare web atunci cel mai bine este sa fi freelancer am incercat (doar asa ca proba,ca mna sunt elev,nu ma pot lasa de liceu) si a fost destul de bine.(cu toate ca mna la inceput e mai greu pana prinzi un proiect etc).
Daca vrei sa iti faci un website sau si mai bine un magazin online si vrei sa l folosesti ca sa vinzi ceva atunci nu fi fraier si gaseste hosting gratuit si daca mai ai si ceva malai in buzunar investeste in publicitate,in marketing,reclame,bineinteles in produse de calitate buna,orice te ar putea ajuta sa te lansezi in lumea afaceriilor.
Acuma nu stiu care din ele le preferi programator sau afacerist asa ca alege.
Inca ceva iti mai dau si niste skill-uri pentru a fi un freelancer/programator web adevarat:
-competente avansate de web design and paterns;
-photoshop,ilusttrator etc;
-HTML,CSS, JAVASCRIPT;
-framework-uri javascript;
-framework-uri css;//te las pe tine sa ti alegi framework urile, nu ti le propun eu caci ele se schimba destul de des si n are sens sa insist sau sa orbitez asupra celor mai importante;
- retelistica, HTTP, HTTPS;
-partea de backendtongueHP(mai mult pentru websiteuri si magazine online) si python, ruby(mai mult pentru scripturi si aplicatii web).
Sper ca a fost de ajutor raspunsul!

4 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Cat se castiga daca construiesti web site-uri sau magazine online?
La asta te referi?

suntserios
| suntserios a răspuns:

Din magazinele online castigi cat vinzi. Emagul scoate sute de milioane de euro

| Luiza995 a răspuns: