Nu a fost din cauza asta. Costurile de intretinere erau prea mari. Si nu era avantajos.
A(u) fost:
un accident mare,
multe probleme mai mici (defecte),
si un cost urias de intretinere si operare.
Prea putini clienti (tot datorita pretului).
Masuri de siguranta (viteza trebuia limitata)
si reglementari de mediu, inclusiv de poluare fonica.
La cursele de pasageri, au fost 17 accidente soldate cu moartea majoritatii sau tuturor pasagerilor in 37 de ani.
Asta pare mult, comparativ la cata lume moare pe sosele,
SAU raportat la cati pasageri au calatorit cu avionul in total in acesti 37 de ani?
Un zbor tur-retur Londra-New York cu Concorde în 1996 costa $12.000 (ajustat cu inflația în banii de astăzi).
Mă îndoiesc că sunt prea mulți oameni pe TPU care aveau de dat banii ăștia pe un zbor în 1996.
În plus, Concorde nu a fost oprit din cauza unui accident, ci pentru că era extrem de zgomotos și extraordinar de scump de operat, ceea ce ducea la prețuri prohibitive (în ultimii ani cursele se făceau cu avioanele pe jumătate goale). Practic nu a fost fezabil economic.
Nici Boeing nu l am prins dapai concorde avea doar o aripa stil racheta sau cum
Boeing sunt avioanele prezente credeam ca sunt scoase de pe piata
Unii dintre voi bateti campii urat de tot, ca vezi Doamne era prea scump, zgomotos, intretinere scumpa etc. Cititi din toate sursele posibile si apoi va dati cu parerea. A fost cel mai fiabil avion si a adus un profit mare producatorului, s-au retras si anulat zborurile datorita accidentului stupid, ce nu se datora avionului in sine, ci unei placute de titan desprinsa dintr-un alt avion, luata in cauciucul lui Concorde, exact cum luati la auto pietre in cauciuc si apoi le proiectati in parbrizele ghinionistilor, acea placa antrenat de pneul in rulare a lovit un rezervor de kerosen al avionului si turboreactoarele fiind in zona a luat foc, a se mentiona ca kerosenul nu este volatil ca benziana, este o motorina mai rafinata. In urma accidentului calatorii nu s-au mai simtit in siguranta si de aceea si retragerea lor. A zburat 27 ani, vi se pare ca nu a fost profitabil si cu longevitte scazuta? De ce nu vre sa fie reluat zorul, pentru ca dezvoltarea lui ar duce la multe curse clasice actuale anulate si globalismul nu suporta concurenta.
anonim_4396 întreabă:
adina5adina întreabă: