| RAY a întrebat:

Ce amintiri aveti cu eMAG,depanero?
Asa m-a enervat eMAG acum cateva zile,nu inteleg de ce te obliga sa isi trimiti produsul prin garantie,sa va explic merg cu el la eMAG si le spun ca vreau sa fie curatat de praf si pasta pe banii mei,ei nu ca sa il testeze aia prin garantie, acum trebuie iar sa il trimit la Bucuresti, ca doar lau curatat de praf

Răspuns Câştigător
| Freya1 a răspuns:

Prietenul meu si-a luat un telefon si inca de cand i la adus nu avea semnal la chemat inapoi sa il returneze.I la schimbat si intr-o luna s-a ars ceva placuta la el si la dus la reparat prin garantie l-a tinut 2 saptamani si s-a ars iar

| RAY explică (pentru Freya1):

Si eu naty, ma enerveaza, sunt prostavani ma obliga sa bag laptopul prin garantie in service, dei eu il vream pe banii mei

| Freya1 a răspuns (pentru RAY):

O sa ti-l aduca acasa mai rau de cat l-ai dat

| RAY explică (pentru Freya1):

Nu,dar au rezolvat doar un singur lucru, culmea e ca nu inteleg cand vb cu ei, sunt incapatai, ei stiu mai bine

| Freya1 a răspuns (pentru RAY):

laughing Alta data nu mai apela la serviciile lor ca sunt de toata jena

| RAY explică (pentru Freya1):

Nu am de ales naty

| Freya1 a răspuns (pentru RAY):

Pe viitor vei sti

| RAY explică (pentru Freya1):

Cornitele tale numai cresc?

| Freya1 a răspuns (pentru RAY):

Nu stiu nu am observat poateca big grin

10 răspunsuri:
andreia67
| andreia67 a răspuns:

Emag este un magazin online care are si cateva showroomuri/puncte de livrare. Nu este service deci nu poate presta servicii de intretinere sau reparatii. Depanero este o firma separata, intamplator are aceiasi actionari, care realizeaza reparatiile la majoritatea produselor comercializate. Are un singur sediu, in Bucuresti, unde se realizeaza interventiile pentru toata tara.

| RAY explică (pentru andreia67):

Eu altceva am intrebat