| .::CyBeR::. a întrebat:

Ce credeti despre windows vista ultimate?
Numai pareri si cat credeti ca este de bun.

Răspuns Câştigător
| Nymphobic a răspuns:

Windows Vista Ultimate este un sistem de operare cu foarte multe dezavantaje din punctul meu de vedere. Sunt programator si stiu de ce este in stare windows vista. Este un windows foarte slab dezvoltat la capitolul infrastructura, practic lucra pe aceeasi infrastructura ca si windows xp, adica nimica inbunatatit. Ba din potriva are chiar mai multe erori. Singurul lucru care l-au adaugat cei de la Microsoft a fost interfata mai atragatoare, dar care insa are si ea cateva erori de script si encode, plus de asta are cerinte de sistem foarte mari, lucru care este considerat un dezavantaj. Windows XP este de departe cel mai stabil sistem de operare dezvoltat de Microsoft, recomand cu placere SP 2 sau 3, SP 1 fiind un pic mai problematic deoarece securitatea este slaba. Eu personal nu lucrez cu sisteme de operare Windows doar la lucru dar le-am testat pe toate. Eu sunt utilizator de Mac os x.

9 răspunsuri:
| Bacemi a răspuns:

Mie nu imi place. Cred ca e mai bun XP pentru moment si in scurt timp Windows 7.

| sTeFaN_2897 a răspuns:

Nu cred nimic bun despre el. A fost oarecum putin mai bun ca XP. Dar nu imi place. Interfata e singurul lucru important optimizat. Pe Vista nu poti rula aplicatii ce ruleaza in XP, are multe probleme, ce mai, ideea e ca nu merita. Te sfatuiesc cu toata increderea sa te indrepti spre Windows7(nu conteaza ce versiune, fie Home sau Ultimate, sau orice alta versiune, toate sunt mai bune ca Vista Ultimate). Merge foarte bine, ia putine resurse, ruleaza aplicatii ce ruleaza in xp sau vista, taskbar optimiziat, securitate mai buna... totul este mult mai super decat la Vista.;). Sper sa ma crezi. Aaa... si cat despre XP, nu merita pus decat pe un netbook. http://alldbseries.blogspot.com/, da si tu un click, daca vrei:D.

| .::CyBeR::. explică:

Mersi, ma bucur ca ma-ti dus pe calea cea buna.

| Ionutzsa a răspuns:

Eu am Windows Vista Ultimate [ pe laptop] si da e asa cum zic baietii, sunt ceva programe care nu functioneaza, insa interfata e mai "draguta". Pe PC `ul normal am Windows 7 si sunt ft multumita de el si ti-l recomand si eu pentru astfel de PC. Dupa mine Vista se potrivesc mai bine laptop`urilor, la PC`urile normale mi se pare cam ciudat big grin

| Fl4sh3rON a răspuns:

Eu zic ca XP e mai bun.

| BeaconCraftY a răspuns (pentru Fl4sh3rON):

Xp e mai vechi!

| Albert_9247 a răspuns:

Este prost dar mai bun este xp care il am eu.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu folosesc Ultimate de cind a aparut si trebuie sa-ti spun ca nu am avut niciodata probleme cu el.Performantele sistemului depind mult de dotarea harware.Nu poti sa pui motor Porche pe Trabant.Pentru sustinatorii XP-ului - cred ca nu aveti nici cea mai mica idee despre posibilitatile Win Vista. Daca nu aveti hardware corespunzator asta nu inseamna ca sistemul operativ e de vina. XP este depasit din toate punctele de vedere de noul vista.Desigur windows 7 este solutia cea mai buna.

| AdellaAdella a răspuns:

E foooarte bun!big grin

Întrebări similare