| TzP a întrebat:

Ce sistem de operare folositi sau care vi se pare cel mai bun? (ma refer la alea pentru PC).

Eu folosesc Windows 7 Ultimate x86. Dar in curand va fi schimbat cu Windows 8 indata ce va aparea varianta RC in toamna tongue

Răspuns Câştigător
| AlcatraZ6501 a răspuns:

Idem ca tine cel mai bun! Si debea astept Windows 8 cred ca va fi o schimbare "fatala"!

14 răspunsuri:
| Bogdanux a răspuns:

Windows 7 pentru calculatoarele cu o configuratie foarte buna si XP pentru calculatoarele mai vechi.Vista merge ca dracu'.L-am tinut cateva luni si pot spune ca mergea greoi, dar de cand am 7, diferenta e de la cer la pamant.

| titi a răspuns:

Cel mai bun? Mai bun la ce?

| TzP explică:

@Maverick As folosi Linux, dar nu pot. Eu folosesc zilnic programe care sunt numai pentru Windows cum ar fi Adobe Fireworks, Yahoo Messenger. In plus eu sunt programator pentru Windows, programez in Visual Basic. Linux nu mi se pare asa special. Am incercat dual boot cu Ubuntu prin Wubi. Nu m-a impresionat deloc.

| TzP explică:

@alindeejay Eu sunt un mare gamer, am Windows 7, si nu am deloc probleme cu nici un joc. Imi merg la fel de bine ca pe XP. La fel si cu toate aplicatiile.

| TzP explică:

@titi Mai bun pentru tine, care te ajuta mai mult in ceea ce faci tu zi de zi la PC.

| TzP explică:

@alindeejay sunt de acord cu tine, jocurile vechi concepute pentru MS-DOS nu mai merg pe 7

Counter Strike, conceput pentru Windows 95/98 inca mai merge pe 7 dar imi face multe figuri. Cand mai umblu pe la setari pur si simplu se mai inchide si zice hl.exe has stopped working iar modul Open GL nu merge, trebuie sa joc pe modul Software.

| LAlex a răspuns:

Eu folosesc acelasi sistem ca si tine.

| Maverick33 a răspuns:

Iti sugerez Linux. E cel mai bun, il am de o perioada si nu am gasit nimic rau la Linux, nu a dat nicio eroare. E cel mai tare!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: