Cu printul in sus. Are si o sageata acolo care iti arata sensul de rotire. Piulita se strange datorita sensului de rotire al discului. Daca ar fi invers s-ar desface si ar sarei discul.
Flexul are un buton de blocare cand vrei sa schimbi discul. De multe ori merge sa-l desfaci si cu mana, avand o manusa. Dar, ATENTIE, nu incerca sa schimbi discul fara sa scoti flexul din priza.
In general discurile prefer sa le strang cu cheie si contra cheie sub ax unde merge, butonul de blocare e o prostie din cauza unghiului rau de lucru plus ca la piulite blocate cam devine nul.
Nu este nul deloc acel buton. Iti blocheaza rotorul cand desfaci sau cand strangi discul.
E bine să îl pui cu printul în sus; cam așa vin cele care au sens de rotație pe el.
Cât despre forța de strângere, nu trebuie să îl comprimi până când pocnește, dar nici să joace ori să se desfacă la mână.
*am editat
Cand se agata discul, in piulita stansa normal[cu mana sau usor cu o cheie] apare un soc/fenomen de 1 secunda care o super strange la 11000 rpm, deci devine blocata, ca o piulita ruginita pe un surub de 150 de ani. Acelasi fenomen dar in ani masurat, apare la suruburile ce strang rotile la masini cand franeaza si de la 120nm
ajung la 1500nm+.
---
\/ si la flexuri sub 900w se bloc piulita. \/
N-am pățit, nici la mașini. Strâng cu 110 + un pic de cuplu peste, și mereu le desfac așa cum au fost strânse.
Doar la rotile încălzite și ruginite, se "sudează" uneori.
Nici cu discurile de flex nu am pățit, dar e drept ca folosesc doar flexuri slabe, sub 900w.