O nouă dovadă de ţeapă pe care cei de la vodafone o dau clienţilor. Şi eu am avut probleme când eram abonatul lor, am renunţat la serviciile lor după 6 ani de minciuni şi amânări.
Mai bine te duci la Protecţia Consumatorului, altfel o să aştepţi un răspuns până la Paştele cailor, şi nu o să-l primeşti niciodată.
In mod normal, in contractul incheiat de tine cu Vodafone, trebuie sa fie prevazute si clauze de reziliere a contractului. Vezi ce spun acestea si actioneaza in consecinta. Succes!
Protectia consumatorului. Poti reclama si online:
http://www.anpc.gov.ro/....../index.php
Kronstadt,
Daca in contract nu sunt alte prevederi privind rezilierea, de care te-ai putea folosi, atunci mai exista doar solutia indicata de ceilalti respondenti, cu protectia consumatorului si - in ultima instanta - renuntarea la abonament, respectiv incetarea contractului. Nu cunosc acest tip de contracte de la Vodafone, eu am net de la Romtelecom si fiecare are prevederi specifice, imi pare rau ca nu te pot ajuta cu sfaturi concrete. Numai bine!
Trebuia sa ne spui in ce oras (sat)il folosesti.ca sa mearga f bine trebuie sa ai acoperire 3g.pentru trafic du-te la un centru vodafone sa iti faca o verificare de trafic.si mai spuneai ca doar in weekend stai pe acasa.ar fi fost bine sa ai un laptop. oricum poti sa iei modemul cu tine si sa te conectezi la orice calculator
Buna Kronstadt,
Citeste aici: http://www.adevarul.ro/......71930.html o veste buna pentru tine. Numai bine!