Depinde.
De cum e folosita bicicleta. Una e sa folosesti bicla in oras, alta pentru urcat pe munte. Transmisia conteaza pentru ce este folosita.
De geometria bicicletei. Aici vorbim de mecanica pura. Si doar niste ingineri mecanici priceputi pot pune o transmisie buna la un anumit tip de bicicleta pe care o proiecteaza. Am avut si biciclete asa-zis proaste, insa geometria lor era buna, si piesele din transmisie nu erau chiar de top, insa functionau perfect. E vorba de intregul angrenaj, de cum fiecare piesa interactioneaza cu celelalte.
Si, depinde si de utilizator, de preferintele lui.
La bicla adusa in discutie, transmisia pare a fi OK, tinind cont ca e SRAM, desi eu sunt mai mult pentru Shimano (vezi? - preferinta). Era mai bine daca si caseta de pinioane era SRAM, ca in rest totul e SRAM, ca compatibilitatea sa fie perfecta.
Chestia cea mai faina e ca, daca nu iti place, o poti schimba. Eu asa am facut cu bicla mea acum patru ani. Aveam pe ea full Shimano, Shimano 100GS, dar care e deja depasit. Am upgradat-o, tot cu Shimano, inclusiv butucii de la roti si sistemul de frine, si am obtinut un plus de 10 km/h la media de km parcursi. Deci a fost o schimbare buna, desi si fara, bicla functiona foarte bine. Dar asta presupune sa ai niste bani in plus.