| cristina100ify a întrebat:

Daca am o problema cu un telefon, unde il pot duce cu garantia sa il repar?

8 răspunsuri:
| FuriaGogoasei a răspuns:

Pai de unde l-ai cumparat? Ce scrie pe certificatul de garantie?

| August99 a răspuns:

Acolo de unde l-ai cumparat

| dannyel86 a răspuns:

Daca produsul e in garantie, trebuie sa apelezi la service-ul autorizat al distribuitorului (vanzatorul) sau chiar a producatorului, in functie de conditiile garantiei. Suni pe vanzator sau mergi direct in magazin, cu produsul si toate accesoriile sale (incarcator, manual de utilizare, bon/factura si certificat de garantie).
Daca reparatia e asigurata de service-ul producatorului, trebuie apelat la el.
Toate informatiile le gasesti in certificatul de garantie.
Problema trebuie sa fie o defectiune din fabrica, si nu cauzata de utilizator (scapat pe jos, crapat, asezat pe el, pus in apa, etc).

| Anonimul95t a răspuns:

Salut, daca ai garantie, este valabila si nu s-a stricat din cauza ta il poti duce

| CuriousStuff a răspuns:

Cel mai sigur la magazinul de la care l-ai cumparat sau la un service autorizat care repara si pe garantie (precum Regenersis din Bucuresti, iti dau exemplul asta pentru ca eu am cumparat un telefon de afara si acolo l-am trimis si chiar daca nu am avut nici-o factura sau chitanta mi l-au reparat de 2 ori, asa ca recomand cu incredere daca e si cazul tau).

| Violleta2022 a răspuns:

Il duci la magazinul de unde l-ai cumparat!

| CatalinVictor1985 a răspuns:

Scrie pe hartia cu garantie sau suni acolo la relatii de unde ai cumparat telefonul

| Adry05 a răspuns:

Te duci cu el la magazin cu toate actele sau daca l-ai luat online, da-le un mail celor de la site-ul respectiv si spune-le problema.