Daca produsul e in garantie, trebuie sa apelezi la service-ul autorizat al distribuitorului (vanzatorul) sau chiar a producatorului, in functie de conditiile garantiei. Suni pe vanzator sau mergi direct in magazin, cu produsul si toate accesoriile sale (incarcator, manual de utilizare, bon/factura si certificat de garantie).
Daca reparatia e asigurata de service-ul producatorului, trebuie apelat la el.
Toate informatiile le gasesti in certificatul de garantie.
Problema trebuie sa fie o defectiune din fabrica, si nu cauzata de utilizator (scapat pe jos, crapat, asezat pe el, pus in apa, etc).
Salut, daca ai garantie, este valabila si nu s-a stricat din cauza ta il poti duce
Cel mai sigur la magazinul de la care l-ai cumparat sau la un service autorizat care repara si pe garantie (precum Regenersis din Bucuresti, iti dau exemplul asta pentru ca eu am cumparat un telefon de afara si acolo l-am trimis si chiar daca nu am avut nici-o factura sau chitanta mi l-au reparat de 2 ori, asa ca recomand cu incredere daca e si cazul tau).
Scrie pe hartia cu garantie sau suni acolo la relatii de unde ai cumparat telefonul
Te duci cu el la magazin cu toate actele sau daca l-ai luat online, da-le un mail celor de la site-ul respectiv si spune-le problema.