Bună!
Din păcate, NU mai poţi beneficia de Garanţie în aceste condiţii
Nici un Service NU asigură Garanţia dacă nu ai Certificat de Garanţie ( şi actele care dovedesc cumpărarea produsului respectiv; mai mult, sunt Service-uri care solicită prezentarea produsului în ambalajul original + toate accesoriile din pachetul iniţial )!
Toate cele bune!
Nu mai poate beneficia de garantie, la service trebuie sa prezinte, cel putin, certificatul de garantie.
Depinde de garantie. Western Digital iti schimba HDD-ul daca este in perioada de garantie cu unul nou fara factura si alte prostii. Trebuie doar sa verifici Serial Number-ul pe site sa vezi daca este acoperit de garantie sau nu, iar daca este, sa completezi cateva campuri si sa-l expediezi nu stiu unde, dupa care vei primi unul nou. (Prin serviciul de garantie WD, nu al magazinului de la care l-ai cumparat.)... Nu stiu ce sa spun de celalalte companii care produc HDD-uri, dar sfat personal, cumpara numai hard disk-uri de la WD, sunt cele mai fiabile
*am avut un WD Blue de 1TB schimbat pentru ca placa logica s-a gandit sa se defecteze dupa 2 ani, dar garantia nu acopera si recuperarea datelor.
Later Edit: verifica garantia oferita de producatorii produselor, sunt sanse mari sa-ti poti schimba produsul direct la producator daca garantia de la magazin nu este o optiune.
Depinde, daca poti face intr-un fel dovada ca l-ai cumparat de la firma X (de ex. cu extras bancar), conform dreptului european firma X e obligata sa-ti repare sau inlocuiasca produsul, daca e in garantie.
Benyamin173 întreabă:
anonim_4396 întreabă: