Daca ti se fura sau pierzi telefonul in timpul perioadei abonamentului, anunti operatorul care o sa blocheze numarul si o sa iti dea alta cartela cu acelasi numar dar nu iti inchid abonamentul. Daca ai noroc iti ofera un discount pentru un nou telefon.
Vei plati totul ca si cum l-ai avea. In cel mai bun caz primesti o alta cartela cu acelasi numar. Chiar daca "inchizi" abonamentul, tot trebuie sa-l platesti pina la capat (perioada contractului). Iar contravaloarea aparatului o vei plati ca si cum l-ai avea. Doar nu crezi ca ei recupereaza paguba de la hot! Ei nu au de unde sa stie ca ti-a fost furat, l-ai pierdut, l-ai facut cadou sau nu mai vrei sa platesti.
Abomentul este facut pentru o perioada si nu poate fi intrerupt deciprobabil o sa-ti dea alta cartela
Daca iti iei la abonament, ei nu au ce face daca tu l-ai pierdut! Poate o sa-ti de-a altul dar nu cred asta!
Cred ca o sa platesti abonamentul in continuare pentru ca nu sunt ei vinovati daca iti pierzi telefonul!
Numai bine!
Indiferent daca pierzi/strici etc telefonul, tu esti legata de Vodafone prin contract. In acel contract scrie ca il poti anula dar vei primi o penalizare direct proportionala cu numarul lunilor pe care le mai ai in acel contract. Daca trebuie sa platesti in total 20 de milioane pentru 2 ani de contract si ai pierdut telefonul dupa primele 6 luni, si doresti rezilierea contractului, trebuie sa platesti o penalizare de 25 de milioane. Poate mai mult.
Bafta.
Lavinia_Cristina_ întreabă: