E clar că e de la sim, semnalul slab sau de la ei, dacă ai abonament de la frog e clar, netul e praf acolo.
Sună la servicii cu clienţii de la abonamentul tău şi spune-le problema, dacă netul merge la o viteză mică pe tabletă e clar că tableta nu are nimic.
Nu ştiu, eu sunt pe Vodafone şi când am avut probleme cu netul să îmi pice sau să meargă mai încet (eu am telefon Samsung galaxy s2 şi la mine ajunge undeva viteza pe la 5mb/s pe cartelă, deci dacă aş fii avut un telefon mai performant cred că urcă mai mult ) şi mereu sunam la ei şi imi retrimiteau setările şi imi explicau ce să fac, poţi să te duci la un centru Orange să ţi-l facă ei cu tableta.
Salut,
Te vom contacta in privat pentru verificare situatiei.
Cu prietenie,
Orange Helper
Ok si eu am trimis un mesaj acum cu toate datele de care aveti nevoie.
Mai verificati si voi mesajele din privat ca vad ca inca nu ati rezolvat problema la net.
anonim_4396 întreabă: