Salut,
Există mai multe variante pentru situația aceasta.
Poți începe prin a intra în Meniu (triunghiul din partea dreaptă) -> Setări -> Ajutor/ Help (partea de jos a paginii) -> Inboxul de asistență/ Support inbox. Aici poți vedea dacă ai fost temporar blocat în Marketplace în urma vreunei raportări a unui alt utilizator. Dacă acesta este cazul tău, singura variantă pe care o ai în momentul de față este să aștepți până va trece perioada respectivă și vei fi deblocat. În același timp, identifică acel comportament/postare care este posibil să fi deranjat pe altcineva și evită astfel de situații în viitor pentru a nu mai fi blocat.
Dacă în Inboxul de asistență nu apare niciun mesaj care face referire la faptul că ai fost blocat, cel mai probabil persoana sau persoanele cărora încerci să le trimiți mesaj ori au blocat primirea mesajelor de la tine sau în general au o setare care nu permite să le trimită mesaj persoane care nu îndeplinesc anumite condiții (cum ar fi să fiți prieteni pe Facebook).
Nu am im inbox nimic dar nu mai pot trimite la nimeni si nici mesaje nu mai primesc
anonim_4396 întreabă:
anonim_4396 întreabă:
Lavinia_Cristina_ întreabă: