Cel mai posibil, oamenii au dat like fara sa se uite la video. Asta e singura explicatie pe care o pot oferi.
Si eu la un video am avut un anumit numar de vizualizari si l-am postat pe FB si pe alte site-uri, dar nu mi s-au adaugat vizualizari.
Doar de la cei care l-au vazut pe YT am strans vizualizari, l-am postat pe FB si in alte parti degeaba, ca oamenii nu s-au uitat la el.
Abia daca am strans 20, 2K views.
Nu ai cum sa dai like, decat daca esti pe YouTube, vizualizand acel videoclip. Insa, asta cu vizualizarea unui videoclip de pe YouTube, vizualizat pe Facebook, Twitter, sau alte site-uri, nu s-au gandit cei de la echipa YouTube, sa puna si vizualizarile de pe Facebook, Twitter etc. Insa asta, ca in YouTube Studio (acolo unde iti apar videoclipurile tale) scrie un anumit numar de vizionari, iar cand intri in videoclip, scrie un alt numar, asta inseamna ca este un bug.
Nu se calculeaza fiecare vizualizare de pe fiecare social media Youtube e o platforma, Facebook alta
Printre multele reguli alea Youtube
So one person viewing the same video repeatedly would only generate 3 to 5 views a day, after views cross 300. A viewer being redirected to YouTube upon clicking an embedded video counts as one view. If there is an embedded video with autoplay, it is not counted as a view.
Sa nu crezi ca daca se uita o persoana de 10 ori si alta persoana de 15 ori o sa ai 25 views. E un algormit complex de numarare a view urilor si depinde de multi factori