Salut.Sincer am auzit de acest Team Viewer, stiu ca iti poate ajuta cineva de la distanta dar ultima data cand l-am folosit impreuna cu cineva care dorea sa ma ajute am ramas fara Windows si fara toate programele instalate. Dupa cateva minute de folosire s-a innegrit monitorul si mi-a disparut tot.Nu stiu ce sa zic...
Cel mai des intalnit "fenomen" care cauzeaza "pierderea" brusca a sunetului este pozitia "Mute" sau volum redus (la mixer sau la boxe /casti).
Verifica, pe rand:
- daca sunetul nu e pus pe "Mute" bifat sau cu volum redus (dai dublu-click pe iconita difuzorului la reglajul de volum, in bara de task-uri))
- verifica difuzoarele, daca functioneaza (n-au volumul redus). Pentru acesta scoti mufa jack din placa de sunet si atingi varful mufei cu degetul - trebuie sa se auda un bazait de retea caracteristic. Daca nu se aude, atunci incearca alt sistem de difuzor sau casti (in locul difuzorului)
- Intra in Device Manager si verifica daca exista driver de sunet instalat, daca driver-ul de sunet nu este de culoare galbena sau rosie (lipsa- sau conflict de driver).
Scrie aici ce constati!
Sunt mai multe cauze, însă, lipsa sunetului poate fi cauzată de absența driverului de sunet, de dezactivarea serviciului "audio", adică "Windows audio end-point", de natură hardware chiar, adică o defecțiune la nivelul interfeței audio (al sistemului audio la care este conectată placa de bază), poți utiliza o pereche de căști, de probă. O altă problemă poate fi și modul de operare al porturilor jack (audio), când comuți de pe o cască audio, pe un headset sau pe un speaker out(un difuzor) sau pe un regim home theater (5.1/7.1) trebuie configurat acest lucru corect în setările de driver al plăcii de sunet. Plăcile de sunet de pe plăcile de bază sunt integrate, sunt mai mulți producători de cipuri audio (Realtek/SupremeFX/SoundBlaster).
Cel mai răspândit cip este Realtek, driver pe care-l poți descărca și instala de pe pagina producătorului plăcii de bază.
Despre ce placă de bază este vorba?