| Yukii987 a întrebat:

Deci acum un an am cumparat o tableta Evolio Aria de la Emag, de la bun inceput a mers prost nu avea semnal wireless, a fost in garantie problema sa remediat prin schimbarea tabletei ( mentionez cam primit o tableta data inapoi de alt cineva deoarece avea poze cu straini pe ea), a mers cam un an (a avut o gramada de probleme minore si enervante dar nu le bag pe acestea in discutie) si nu stiu cum a dat o gramada de errori si s-a stins (s-a stricat) a fost a 2-a oara in service mi s-a spus ca ii s-a schimbat placa de baza, cand am primit-o surprize semnal wireless iar 0 si viteza de link (asta scrie in setari nici decum e echivalent cu realitatea) 9mb care inainte aveam 65 pe putin, o trimit a 3-a oara in garantie, a fost sarbatori si nu sa lucrat) cu un update de soft!, problema cu semnalul fiind remediata, insa viteza de link este acum de 1 mb, nu vreau s-o duc si a 4 oara in service, vreau ca eMAG sa imi restituie banii inapoi, se poate? Ori daca nu iar chem servicul (Servkills) sa se plimbe iar pe drum pana o merge cum trebuie (folosesc garantia servkills ce vine mi-a ia direct de la poarta si tot ei mi-a aduce inapoi, nu platesc pentru asta nimic) sa vedem cum leo comvenii sa se plimbe cu ea pe drum pana mi-a reparao cum trebuie.

2 răspunsuri:
| Cr1st1ii a răspuns:

Nu stiu ce sa zic, asa sunt de prosta calitate unele gadgeturi, si eu am patit-o cu un telefon care a fost de 4 ori in service... nu prea cred ca ai ce face, numai sa ii chemi iarasi si sa le zici ca e defecta, si sa le transmiti si un mesaj putin mai inconvenabil!

suntserios
| suntserios a răspuns:

A4a oara la service inseamna ca trebuie sa iti scimbe produsul iar