Pentru a importa o mașină 3D în Visual Studio și a o utiliza împreună cu OpenGL și biblioteca GLM, trebuie să urmați următorii pași:
Asigurați-vă că aveți instalat un software de creare a modelelor 3D, cum ar fi Blender sau 3DS Max.
Creați sau obțineți un model 3D al mașinii dorite. Acest model trebuie să fie într-un format compatibil cu OpenGL, cum ar fi OBJ sau FBX.
Importați modelul 3D în Visual Studio folosind una dintre următoarele opțiuni:
Utilizați biblioteca Assimp pentru a încărca și parsa modelul 3D în aplicația dvs.
Utilizați o bibliotecă de încărcare a modelelor 3D, cum ar fi TinyOBJLoader sau GLTF.
Încărcați modelul 3D în memoria GPU folosind funcții OpenGL precum glGenVertexArrays, glGenBuffers și glBufferData.
Adăugați codul necesar pentru a desena modelul 3D pe ecran folosind funcții OpenGL precum glDrawElements și glDrawArrays.
Adăugați codul necesar pentru a roti mașina și a schimba rotile și caroseria folosind matrici de transformare și funcții OpenGL precum glUniformMatrix4fv.
Acesta este un proces general pentru a importa și a utiliza un model 3D de mașină în Visual Studio folosind OpenGL și GLM