Simplu
Totul incepe cu creerea unui personaj(sau o familie). Ii dai un nume, il imbrace, machezi, aranjezi, ii alegi calitatile si placerile, atitudinea. Apoi ii faci o casa. Il muti in casa si incepe jocul. Ii controlezi fiecare miscare, fiecare pas. Il faci sa se indragosteasca, sa urasca si sa se imprieteneasca cu ceilalti Simi(creeati de tine sau de computer). Cam in asta consta Sims.
The Sims este un joc strategic de simulare a vieţii pentru computer dezvoltat de Maxis si publicat de Electronic Arts. Jocul a fost creat de către Will Wright, cunoscut pentru crearea jocului SimCity. Jocul simuleaza activităţile de zi cu zi din viaţa unuia sau mai multor personaje virtuale („Sims") într-o suburbie în apropiere de SimCity.
Inspirat în parte de jocul Little Computer People lansat în 1985 de către Activision, The Sims a fost lansat prima oara pe 4 februarie 2000. Până la 22 martie 2002, The Sims a vandut mai mult de 6, 3 milioane de exemplare pe plan mondial, acesta fiind cel mai bine vandut joc video din istorie;[1] peână la 7 februarie 2005, jocul a vândut 16 milioane de exemplare în întreaga lume.[2] De la lansarea iniţială, au mai fost lansate şapte pachete de expansiune si o urmare, The Sims 2 (cu propriile sale pachete de expansiune). O alta urmare, The Sims 3, a fost lansată pe 2 iunie 2009. The Sims a câştigat numeroase premii, inclusiv GameSpot „Game of the Year Award" pentru anul 2000.
The Sims se concentrează în întregime pe viaţa personajelor virtuale numite Sims, punand jucătorul în controlul „lumii" lor virtuale şi a activităţile lor zilnice, cum ar fi dormit, mâncat, citit şi îmbăiere. Will Wright, creatorul jocului, caracterizează jocul ca fiind o „căsuţă pentru peăpuşi digitală". Deşi jucătorii sunt încurajaţi să-şi creeze propriile lor personaje cu diferite caracteristici fizice, există deja predefinite căteva personaje, precum familiile Newbie şi Goth.
Jucătorul controlează aproape toate aspectele legate de viaţa de familie, fie predefinită sau creată. Multe opţiuni conduc jucătorul de sim într-o familie numeroasă sau la o viaţă singuratică.
Ideea jocului The Sims vine din experienţa lui Will Wright din anul 1991, atunci când casa sa din Oakland şi multe dintre posesiunile sale au fost distruse într-un incendiu.[3][4] Wright a fost nevoit să se mute împreună cu familia sa în altă parte şi să-şi refacă viaţa; aceste evenimente i-au dat lui Will inspiratia de a crea un joc de simulare a vieţii. Jocul este, de asemenea, bazat pe SimCity, un alt joc pe computer conceput de Wright, în care jucătorul trebuie să gestioneze un oraş şi locuitorii săi, denumiţi „Sims".
Wright a propus iniţial ideea unei „case de papusi" virtuala în 1993 în timp ce ideea era încă în dezvoltare, deşi propunerea a fost întâmpinată cu scepticism de către conducerea Maxis;[5] Posibilităţile hardware ale computerului în acea perioadă erau destul de limitate şi nu erau gândite să ruleze o astfel de simulare. În 1995, Wright a primit o ofertă din partea Electronic Arts pentru a continua dezvoltarea conceptului de joc şi, astfel încât EA sa-l publice. Dezvoltare jocului, iniţial denumit „Proiectul X", a început în 1995.
În 1997, numele jocului a fost schimbat din „Proiectul X" in „The Sims", ca o referire la jocurile „Sim" dezvoltate de Will Wright peână atunci, jocuri ce au avut foarte mare succes în anii '90.
@BlindulBen daca iti vine rau nu mai rapunde si in plus eu nu am chef sa te duc la spital
Pe scurt:
The Sims este o serie de jocuri video dezvoltata de Maxis si publicata de Electronic Arts. Este una dintre cele mai de succes serii de jocuri video din toate timpurile. La 16 aprilie 2008, franciza a vandut mai mult de 100 de milioane de exemplare in intreaga lume, si, la 19 martie 2008, era cea mai vanduta franciza PC din istorie.