Din pacate, da.
Si pe viitor, iti recomand sa incarci direct de la magazin Cosmote, din aplicatia lor si sa astepti confirmarea fara sa iesi din magazin. Asa, iti asiguri optiunile sau creditul si banii sunt cheltuiti cum trebuie.
Seara faina!
Recomand relatii cu clientii Ei pot verifica in aplicatie ce s-a intamplat de fapt pe cartela si te vor ajuta de acolo cu siguranta
Problema este că îmi zic doar că nu am nimic în cont şi că îmi este activ până pe 8 septembrie Dar codul de reîncărcare a fost utilizat.
Inteleg. Mai ai bonul de la cumpararea codului? Sau mesajul de confirmare cu reincarcarea si optiunile activate? Te-ar ajuta mult detaliile astea. Oricum, cei din CallCenter Cosmote sunt tare plictisiti si fara vreun chef de a ajuta...Din intamplare, lucrez in domeniu...Doamne Fereste pentru ei vreodata
Mergi si la magazinul de unde ai luat codul, vezi daca te pot ajuta ei cumva.
Nu am primit nici un mesaj cu confirmarea reîncărcării, am scris ...Deci să înţeleg că nu prea mai sunt alte metode decât să o reîncarc din nou?
Din pacate, da.
Si pe viitor, iti recomand sa incarci direct de la magazin Cosmote, din aplicatia lor si sa astepti confirmarea fara sa iesi din magazin. Asa, iti asiguri optiunile sau creditul si banii sunt cheltuiti cum trebuie.
Seara faina!