| notsurewhoiam a întrebat:

Am nevoie de ajutorul vostru.
Acum 2 zile sora mea a mutat Pc-ul cu birou cu tot in camera alaturata.A scos toate cablurile si le-a montat la loc dar cand am pornit calculatorul nu ma mai puteam conecta la internet.Am un router Huawei de la cilcknet care e aprins toate led-urile sunt ok ca si pana acum dar in casuta aceea din stanga jos de langa ceas unde e local area connections, imi apare un x mare si rosu si daca tin cursorul pe el imi apare "No connected-Connections are available" si mai jos imi apare "broadband connection" si daca dau "connect" introduc Id-ul si parola care sunt corecte sigur si imi apare"Error 651: The modem(or other connecting decive) has reported an error.
Am sunat la romtelecom si mi-au zis ca problema nu e de la ei, e ori din vina unui cablu ori de la placa de retea.Am incercat cu alte cabluri care le-aveam de rezerva dar e acelasi lucru.
Ce nu inteleg eu este ca mie nu-mi mai merge nici sa ma conectez la Wi-Fi cu telefonul,deci daca nu e de la modem de ce nu merge? Si ce-as putea sa mai fac? Nu vreau sa ajung cu el la service.
Daca e din vina placii de retea, cum as putea s-o reinstalez singura?

6 răspunsuri:
| grab a răspuns:

10 lei si te rezolv eu in 5 minute. happy

in principal ar trebui sa schimbi cablul ala cu altul nou si apoi sa faci un disable/enable la placa de retea.

Daca nu merge nici asa, schimb-o dupa ce te-ai asigurat ca cu driverele originale reinstalate nu se imbunatateste nimic.

| 0x11111051 a răspuns:

Cablul care vine de la ISP (in cazul tau de la ROMTELECOM) trece prin perete, se conecteaza la modem. De la modem vine prin 2 metode: Wi-Fi + Cablul ADSL.


Daca sor-ta o mutat cu tot cu router, trebuia sa traga si cablu prin perete, ca sa se poata conecta la PC. Dar totusi nu cred ca asta e problema, fiindca tu ai zis ca "A scos toate cablurile si le-a montat" + " e aprins toate led-urile sunt ok ca si pana acum".


Cablul "internet" este conectat la router? (Cel care vine de la ei, prin stilpuri si perete)

| notsurewhoiam explică (pentru 0x11111051):

Da,toate cablurile sunt conectate si acum merge si sa ma conectez prin wireless la telefon dar net-ul inca nu mergestraight face

| 0x11111051 a răspuns (pentru notsurewhoiam):

Pai vrei sa zici ca toate cablurile sunt conectate, tu stai de pe Wi-Fi, iar netul nu lucreaza? O_o

Wi-Fi-ul este tot de la acelasi router?

| silviu987 a răspuns:

A uitat parola trebuie sa o bagi manual ca asa patesc si eu

| AnnDi a răspuns:

Pai, poti suna din nou la ei si sa ii rogi sa te ajute sa configurezi din nou net-ul pe pc spunandu-le ca ai sters din gresesala contul de net. Daca spun ca nu te pot ajuta, insista spunandu-le ca sunt obligati sa te ajute la configurarea device-ului la internet (chiar sunt).