Dupa cate am inteles, codul de eroare(80070490) reprezinta o problema legata de contul de la Microsoft introdus in telefon.
Verifica de la un calculator ca sa fii sigur ca ai contul Microsoft activat -in stare perfecta de functionare. Dupa aceea te deloghezi de pe desktop.
Apoi cauti ca sa stergi definitiv contul de la Microsoft introdus in telefon. Daca este sters, asigura-te inca o data prin toate setarile ca acesta nu mai exista in telefon. (Formatarea telefonului la setarile din fabrica, nu duce neaparat la stergerea datelor din el).
Dupa aceea introdu iarasi contul de la Microsoft in telefon.
Iar daca problema persista, pune problema aici: http://forum.softpedia.com/topic/981664-nokia-lumia-530/
Si daca nici aici nu se rezolva, atunci mergi aici cu el: http://www.germanos.ro/informatii/service-produse--sn--10/
Iar daca nici acestia nu rezolva problema, o va rezolva asta: http://www.dedeman.ro/ro/ciocan-varf-spintecat-metal-rt7625.html :D