Inainte de a merge cu ea la Garantie poti incerca un "Factory reset" - "Hard Reset", acesta trebuie sa fie in Rubrica "Setari" a tabletei. Pot cauza asemenea probleme si app terte. Ar trebui sa incerci Reset-ul poate scapi de problema si nu trebuie sa stai dupa Service. Daca nu se remediaza problema nici dupa Reset - Garantia va rezolva problema in cazul in care nu se constata ca aceasta a fost folosita inadecvat. O zi cat mai placuta in continuare.
Da,problema se rezolvă la garanție unde ori o va repara ori va fi înlocuită cu o alta identică nouă. Succes
Poate fi o problema Software (softul sau aplicatii) sau Hardware (Display-ul, Procesorul, Ram) toate pot cauza acele linii, dar daca e o problema Software asta ar trebui sa se rezolve dupa Reset, daca nu probabil e Hardware si poti sa mergi cu ea la Garantie.
*La Factory Reset se sterg toate datele de pe telefon. Se poate face un Backup dar nu este recomandat sa readuci datele anterioare daca se rezolva problema cu displayul dupa Reset. (pot aparea iar liniile).
Lavinia_Cristina_ întreabă: