Uff... greu, greu, cu atat de putine detalii. Presupun ca ambele conexiuni (cea cu cablu si cea wireless) sunt in aceeasi retea si se conecteaza la acelasi dispozitiv.
1. Verifica cablul dintre modem/router si calculatorul tau (sa fie conectat cum trebuie, sa fie aprins led-ul din dreptul mufei in care este introdus in modem/router).
2. Incearca sa dezactivezi si sa activezi iar conexiunea (Control Panel -> Network Connections -> click dreapta pe conexiune si dai Disable, astepti 10-15 secunde ca sa se dezactiveze, apoi click dreapta iar si dai Enable (asa isi va lua si din nou IP).
Ai o problema cu setarile din calculator daca wireless-ul merge. Refa setarile de pe calculator, telecom-ul nu are nici o vina
Bună! Mai sună la Romtelecom, nu se poate să nu răspundă, sunt acolo zi şi noapte. Când se reface conexiunea, te invit pe http://lecturirecenzate.ro/ O să-ţi placă!
Esti destul de neclara, nu spui daca ti-a mers pana acum si nici cum aveai conectarea de la Romtelecom la pc, respectiv daca ai modem, banuiesc ca pentru laptop ai un router si modem wireless incorporat in laptop. Revino si da detalii despre ce am spus, altfel nu ne putem da seama despre ce este vorba, nu suntem ghicitori. Numai bine!