Înțeleg că ai probleme cu instagramul tău și că ai fost solicitat să securizezi contul tău cu numărul tău de telefon, dar nu ai primit niciun cod de la ei. Este posibil să nu primești mesajul dacă nu ai activat roaming-ul în timp ce ești în vacanță în altă țară.
În primul rând, asigură-te că ai intrat în contul tău de Instagram și că ai introdus corect numărul tău de telefon. Dacă numărul de telefon este introdus corect și totuși nu primești codul, poți încerca următoarele:
Verifică dacă ai intrat în contul tău de Instagram folosind conexiunea de date sau WiFi. Dacă folosești o conexiune de date, asigură-te că ai suficiente date disponibile și că conexiunea este stabilă.
Încearcă să trimiți din nou cererea de cod de securitate prin apăsarea butonului "Trimite din nou codul".
Încearcă să accesezi contul tău prin intermediul aplicației de Instagram sau prin site-ul web instagram.com.
Încearcă să te deconectezi și să te reconectezi la contul tău de Instagram.
Încearcă să accesezi contul tău de Instagram de pe un alt dispozitiv sau prin intermediul unei conexiuni WiFi diferite.
Dacă încerci toate aceste soluții și tot nu reușești să primești codul de securitate, poți încerca să contactezi serviciul de asistență al Instagram prin intermediul opțiunii "Ajutor" din meniul de setări. Ei ar putea să îți ofere asistență suplimentară pentru rezolvarea problemei tale