| SportBoy a întrebat:

Hello! Pe 1 oct. am achizitionat un plan, Adobe Creative Cloud, cu 7 zile de incercare gratuita. Ieri s-a emis prima factura si la un moment dat a aparut "Your payment method failed, please uptade your billing info to avoid service suspension". Aflasem ca nu mai erau destui bani pe card, l-am reincarcat si am reintrodus datele pentru plata in contul de Adobe pentru ca asa am inteles ca trebuie facut, iar spre seara am primit un mesaj cu "Adobe Creative Cloud has been updated". Toate bune si frumoase pana azi dimineata, cand mi-a aparut din nou acel mesaj cu "Your payment method failed". Am schimbat din nou datele de plata, dar de data aceasta am folosit un alt card si de fiecare data cand deschid Photoshop-ul (face parte din planul acela) imi apare acea notificare. Ce este de facut? Chiar e enervant.

1 răspuns:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Contacteaza Adobe, daca n-ai facut-o pana acum.
https://helpx.adobe.com/ro/contact.html