anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Hello TPU. Eu am un produs stricat care este in garantie si ieri am trimis o cerere sa vina sa il ia sa il faca. Dar mai multe persoane mi-au spus ca ar putea fi de la setari bla bla, asa ca am sunat sa anuleze cererea
Intre timp s-a uitat cineva la produs ( un router, dar nu l-a desfacut, doar a incercat sa il instaleze ) si a constatat ca e o problema de la router si trebuie trimis in garantie

Acum trebuie sa fac iar o cerere dar imi este cam rusine asa pentru ca am amanat si acum sa fac iar... credeti ca o sa imi zica ceva sau ceva? Este o firma mare cea cu garantia dar tot ma simt prost

2 răspunsuri:
| corbulalbrosu a răspuns:

Produsul fiind in termenul de garantie trebuie reparat s-au schimbat (daca este cazul) de firma care l-a instalat sau l-a livrat.Nu exista nici un motiv de suparare dar nici de retinere, mai ales ca este vorba de un router care de obicei nu poate fi reparat decat inlocuit.Adreseaza-te fara nicio retinere, este dreptul tau prevazut prin lege la drepturile consumatorului.

| lpavel a răspuns:

Sa nu te simti naspa din cauza asta, e vina lor NU a ta! Deci fa acea cerere cu incredere, nu o sa-ti reproseze nimic ca nu o sa aiba ce! Succes!