| robyroby a întrebat:

Hey. Azi mi-am facut abonament la Orange ( Pantera 8 ), si mi-am luat telefonul Lg Gt505. Gata cu lauda, sa trecem la subiect laughing. Cand vreau sa sun la 415 ( Cronos, serviciul care iti da informatii despre minutele ramase ) imi spune : " Stimate client, Serviciul Cronos nu poate prezenta info despre abonamentul dumneavoastra. Va rugam sa reveniti ". De ce zice asta sad?

Răspuns Câştigător
| cretzufinish a răspuns:

Mai asteapta si tu, eventual maine poti citi informatiile.

6 răspunsuri:
| robyroby explică:

Ma scuzati ca am pus intrebarea asta, inainte sa caut pe net. Dar, uitati ce am gasit dupa ce am citit cate ceva despre serviciul " Cronos " : Disponibil pentru toate tipurile de abonament Orange - cu sau fãrã minute incluse, si devine functional la 24 de ore de la activarea abonamentului tãu.

| cretzufinish a răspuns:

Exact, asta ziceam si eu happy

| diuuu a răspuns:

Si eu mi-am facut acum 2 saptamani! Mai asteapta pana maine!winking

| B3bytzaa a răspuns:

Pentru ca informatiile despre cronos pot fi furnizate la 48 de ore dupa ce orice modificare care a aparut in abonament.In cazul tau la 48 ore dupa ce ai incheiat abonamentul

| sabela a răspuns:

Daca citesti mai atent mesajul i-ti spune si dupa cat timp va putea furniza informatii.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pentru ca trebuie sa suni la 333... daca nu mnerge 415happy.