| paulacarry a întrebat:

Hi. Va rog sa imi explicati ce este o inerfata grafica si exemple. Am citit de pe diferite site-uri dar vreau sa fiu sigura ca am inteles. Funda

Răspuns Câştigător
neluL
| neluL a răspuns:

Interfața grafică (GUI) este numit sistemul de afișaj grafic-vizual pe un ecran, situat funcțional între utilizator și dispozitive electronice cum ar fi computerul. Fiecare program are o interfata grafica si anume ceea ce vezi cand dai click pe programul respectiv.
Exemplu de interfata grafica:
http://img02.mercador.ro/......grafii.jpg
http://usa.kaspersky.com/......enshot.png
http://www.download.dk/images/screenshots/47457.png
etc.

1 răspuns:
| EvangelinaEva a răspuns:

Interfața grafică este o interfață cu utilizatorul bazată pe un sistem de afișaj ce utilizează elemente grafice. Interfața grafică este numit sistemul de afișaj grafic-vizual pe un ecran, situat funcțional între utilizator și dispozitive electronice cum ar fi computere, dispozitive personale de tip hand-held (playere MP3, playere media portabile, dispozitive de jucat), aparate electrocasnice și unele echipamente de birou. Pentru a prezenta toate informațile și acțiunile disponibile, un GUI oferă pictograme și indicatori vizuali, în contrast cu interfețele bazate pe text, care oferă doar nume de comenzi (care trebuie tastate) sau navigația text.
Termenul GUI este legat istoric de ecranele bidimensionale cu rezoluție mare, capabilă să afișeze informații de toate genurile, în tradiția cercetărilor în domeniul informaticii de la Xerox Palo Alto Research Centre (Centrul de Cercetare Palo Alto al companiei Xerox), prescurtat "PARC". Înainte de aceasta termenul GUI a fost aplicabil unor tipuri de interfețe de înaltă rezoluție diferite, specifice unui domeniu anume, cum ar fi jocurile video, sau care nu sunt limitate la ecranele plate, ci se pot juca și pe ecrane volumetrice (afișoare3D).
Sau mai pe scurt uite ce inseamna:
Interfeţele grafice (Graphical User Interfaces) reprezintă ferestre ce conţin elemente grafice ce permit interacţiunea dintre aplicaţie şi utilizator. Limbajul java pune la dispoziţia programatorului două biblioteci pentru realizarea interfeţelor grafice: java.awt şi java. swing.
FUNDA?