| WizKhalifaa a întrebat:

Imi cer scuze daca am gresit categoria.
De o saptamana ma chinui sa imi trimit laptopul la garantie.Am sunat, mi-au spus tot ce am de pregatit si ca o sa vina curierul. Au trecut 7 zile si curierul nu a venit, curierul imi spune ca e ocupat cu comenzi iar firma(serviceul) imi spune ca nu e vina lor si ca o sa ma contacteze sa rezolvam problema.
Ce imi recomandati sa fac? Sa reclam serviceul sau firma de curierat?

7 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Insista la curier, sunt nesimtiti 7 zile e o perioada imensa. Mi e mi a venit un coltet din SUA in 7 zile

| OnuOnulică a răspuns:

Salut
Eu cred ca cel mai bine mai astepti si tu putin.
Maxim 5-6 zile chiar 7.
Iar daca nu, cel mai bine ii reclami deorece nu te ajuta intr-un timp mai scurt de cat trebuie.
Pa! bafta big grin

| WizKhalifaa explică (pentru OnuOnulică):

Ce sa mai astepti, 7 zile inseamna enorm pentru curier RAPID. Am trimi 2 mailuri, 1 la birouri la service si 1 la birouri la firma de curier. In 1 ora am fost sunat de catre baiatul care vine dupa colet si si-a cerut scuze ca a uitat sa noteze numarul meu de telefon dar mi-a reprosat ca de ce nu l-am sunat eu pe el. cat tupeu laughing

| tomthecat a răspuns:

Cel mai bine ar fi să mergi personal și să depui laptopul în service iar ei să înregistreze produsul pe baza unei fișe de intrare în care se menționează termenul maxim în care sunt obligați să soluționeze laptopul în service.
Doar dacă depășesc acel termen, poți să-i reclami la OPC, altfel degeaba.
Cu cât stai mai mult și aștepți curierul, cu atât se prelungește termenul în care nu poți să utilizezi laptopul.

Așa că go on! Ce mai stai?!?

| WizKhalifaa explică:

Ma despart aproape 500 km de service laughing
In mod normal nu trebuie sa merg personal, daca firma si-a luat angajamentul pentru transport atunci ar trebui sa se ocupe cum trebuie.

| tomthecat a răspuns (pentru WizKhalifaa):

Măi frate, dar tu n-aveai un magazin acolo în oraşul tău?
Era neapărat nevoie să cumperi un laptop de la 500 Km distanţă?

| WizKhalifaa explică (pentru tomthecat):

Mai frate, service`ul e la 500 km distanta nu magazinul! Am cumparat laptopul online, mai confortabil si mult mai ieftin (reducere + licenta windows. am economisit 10 milioanewinking )