Poti face un test de viteza.
Semnalul full inca nu e suficient sa ai viteza mare. Multi factori pot "frana" conexiunile:
- reteaua supraaglomerata
- aparatul este de generatie mai veche sau are procesor mai slab /memorie de lucru mai mic
- aparatul folosit are resurse insuficiente, viteza de prelucrare a semnalului este redusa
Poti incerca si prin wi-fi, daca ai un router si internet prin cablu cu viteza mai mare.
In perioada asta cu corona cred ca e normal asa ceva.
Si la mine, pe Vodafone, uneori merge greu sau deloc.
Presupun ca e din cauza traficului foarte mare si retelele telefonice nu fac fata.
Reporneste telefonul si daca tot asa face mergi la magazinul de unde ai cumpărat cartela sa vada ei, posibil sa fie defect telefonul.
"Nu stiu ce sa mai fac" - nimic, accepta că traficul de net s-a dublat zilele astea și asta e rezultatul
Companiile YouTube și Netflix au anunțat în mod oficial că în perioada următoare, până se va reveni la normal, suspendă serviciul HD. Alte companii în mod oficial sau nu au declarat la fel că reduc calitatea serviciilor de internet, datorită fluxului foarte mare de date, datorită faptului că există foarte mulți consumatori acasă datorită faptului că există interdicții în întreaga Europa!
Nu mai torturați telefonul, căci nu are nimic!
Mda. Cred ca e din cauza retelei pe vremea asta cu corona. Bag pl. Nu pot sa mai fac aproape nimic
FloFlorentina întreabă: