Actualizarea datei si orei ar fi trebuit sa rezolve problema, dar iata ca nu e asa. Aceeasi eroare o intampina, din pacate, si alte persoane, nu numai tu.
Ce ai putea incerca?
a) seteaza data cu un an in urma (vezi ce ti se spune pe pagina web, daca mai apare eroarea - ca test)
b) ai putea reseta televizorul (optiunile din fabrica) (banuiesc ca nu ai problema asta de la inceputul conectarii smartului la net)
c) actualizare de soft - vezi daca producatorul smart tv-ului ofera o versiune mai noua, care rezolva si problema ta.
Unii spun ca IP-ul sau furnizorul de net ar putea sta la originea nesincronizarii datei si se propune ca solutie temporara sa conectezi televizorul la internet prin telefon (hotspot sau cablu), in ideea ca setarile respective vor fi retinute de smart si vei putea ulterior sa revii la conexiunea actuala.
"Im suffering the same issue, I’ve found a workaround.
It seems to only happen via my particular ISP, so I connect to a portable hotspot on my phone, then reboot the tv - most websites and apps will now work. And so long as you keep the tv on, you can change the connection back to your wifi and it should keep working (until next reboot anyhow)
i think that somehow, on bootup, the Smarthub section gets an internal timestamp from an internet source. This route to the timestamp source may get blocked or misrouted by your router or ISP, so it defaults to 1 jan 1970! It then can’t authenticate any websites, cos they’ve all got certificates that only become valid in the "future"!"