Se pare că ai uitat parola. Ma nou se fac verificări ale identității, in doi pași
Dar stiu parola, presupun că este parola contului de google. Într-adevăr, nu aveam activata verificarea in doi pasi. Dar dupa ce l-am activat, imi arata același mesaj.
Deci sunt până la urmă, două parole (și probabil una, se generează pe tel). Spune-ne dacă ai reușit
O mica actualizare: Acum am meniul in romana, imi cere mai detaliat codul 3D-Secure, pe care il obtin prin mesaj SMS, dar nu am primit nimic pana la urma. Am adresa de e-mail si numarul de telefon corecte.
Probabil cel mai bun lucru. Putin jenant daca au toate incercarile mele de la ziua 1 in baza lor de date?
Mulțumesc de ajutor oricum.
Fara semne ale intrebarii, aparent TPU nu sustine emojiuri
Nimic jenant, e de datoria lor să sprijine clienții
Ia legătura cu banca dacă n-ai sau ai uitat codul cerut