| TheBrowithTheHoodie a întrebat:

Mesaj de tipul "Verify that it's you" cand incerc sa fac o tranzactie online.

Imi cere o parola, care e apoi mentionat cod anume care este nedetaliat, am incercat orice parola si nu merge nimic. Ce sa fac?

Am incercat sa caut o solutie, totusi am gasit doar un individ care are aceeasi problema ca si mine, are si o poza care e exact acelasi lucru pe care il primesc si eu.
https://android.stackexchange.com/......e-purchase

Răspuns Câştigător
| sierra1 a răspuns:

Ia legătura cu banca dacă n-ai sau ai uitat codul cerut

7 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Se pare că ai uitat parola. Ma nou se fac verificări ale identității, in doi pași

| TheBrowithTheHoodie explică (pentru sierra1):

Dar stiu parola, presupun că este parola contului de google. Într-adevăr, nu aveam activata verificarea in doi pasi. Dar dupa ce l-am activat, imi arata același mesaj.

| sierra1 a răspuns (pentru TheBrowithTheHoodie):

Deci sunt până la urmă, două parole (și probabil una, se generează pe tel). Spune-ne dacă ai reușit

| TheBrowithTheHoodie explică (pentru sierra1):

O mica actualizare: Acum am meniul in romana, imi cere mai detaliat codul 3D-Secure, pe care il obtin prin mesaj SMS, dar nu am primit nimic pana la urma. Am adresa de e-mail si numarul de telefon corecte.

| TheBrowithTheHoodie explică (pentru sierra1):

Probabil cel mai bun lucru. Putin jenant daca au toate incercarile mele de la ziua 1 in baza lor de date?

Mulțumesc de ajutor oricum.

| TheBrowithTheHoodie explică (pentru TheBrowithTheHoodie):

Fara semne ale intrebarii, aparent TPU nu sustine emojiuri

| sierra1 a răspuns (pentru TheBrowithTheHoodie):

Nimic jenant, e de datoria lor să sprijine clienții

| sierra1 a răspuns (pentru TheBrowithTheHoodie):

Ia legătura cu banca dacă n-ai sau ai uitat codul cerut