Salut,
Printre variantele frecvente de a-ți recupera contul sunt:
1. Îți trimite un cod prin telefon – opțiune pe care tu nu o poți folosi pentru că nu mai ai acces la numărul respectiv.
2. Email alternativ – atunci când ți-ai făcut contul poate ai trecut un alt email de-al tău sau a unei alte persoane. Ei îți pot trimite codul pe acel email, presupunând că ai acces la acea adresă de mail.
3. Întrebare secretă – stabilită de tine cel mai probabil când ai creat contul. Se va afișa întrebarea aleasă de tine și va trebui să dai același răspuns pe care l-ai setat inițial.
4. Să introduci ultima parolă pe care ți-o amintești.
Selectează faptul că "Nu ai acces la telefon" și "Încearcă altă modalitate" de a îți recupera contul. E important să faci acești pași de pe un dispozitiv și conexiune la internet pe care ai fost conectată cu acea adresă de mail în trecut.
Dacă nu poți folosi niciuna dintre opțiunile de mai sus, este posibil ca dacă te-ai logat în trecut cu acea adresă de email de pe calculator, parola și emailul să fie salvate în browser. De exemplu, în Chrome, în partea din dreapta sus dai click pe profil (literă sau poză) -> Parole și poți vedea ce parole sunt salvate.
Sperăm să reușești să folosești una dintre variantele de mai sus. În viitor încearcă să setezi o parolă care să fie greu de uitat și să te asiguri că ai setate și actualizate toate opțiunile de recuperare și verificare ale contului.
Nu mai ai ce să faci să îţi recuperezi email-ul, parola acestuia se recupera doar dacă aveai un număr de telefon și un email de recuperare la acest email.