| Furnicuta000 a întrebat:

Mi-am luat de cateva luni un tv Samsung smart mare (nu stiu ce diagonala are, e model aparut in 2022. Problema e ca netul merge ff greu pe el. In mare parte nu merge (adica nu se deschide Netflix sau Youtube) iar cand merge mai rau te enervezi ca daca te uiti la ceva se intrerupe din 5 in 5 minute si poate sa dureze si 5-10 min intrerupere. Stiu ca o sa ziceti ca e problema cu netul meu. Nu e! 100% nu e! Merge perfect. Merge perfect pe celelalte 2 tv-uri pe care le am, merge perfect pe telefon, laptop etc. Deci intrebarea e: il primeste la garantie cu problema asta? Sau ce mama ma-si pot sa ii fac? Ca eu nu mi-am luat tv sa ma uit la acces direct si la maruta, vreau sa ma uit pe Netflix si pe Youtube

2 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Da! Ia legatura cu service-ul de pe garantie! Unii te trimit la magazin (am patit eu la Flanco. Eu am sunat la service si ei mi-au spus sa-l duc la magazin). Iei legatura si faci returul sau trimiterea in service. Pui TV-ul in cutie cu toate hangaralele, garantia in original si factura in copie. Ei trebuie sa trimita curierul sa-l ridice si nu platesti nimic ci cu plata la destinatar. Pastrezi chitanta de la curier langa factura.

| 94Lucifer94 a răspuns:

Are o problemă televizorul, fie hardware fie sofware. Eventual incerci să faci upgrade la firmware. Dacă ai apare că ai ultima versiune, atunci iti rămâne doar să-l duci inapoi, să vadă care este problema. In cel mai rău caz, dacă nu iti rezolvă, iei un device tip chromecast, Apple tv, SHIELD TV Pro, care să imbunătățească viteza și performața. SHIELD TV Pro e ceva de gaming, dar si cu o calitate foarte ridicată pentru filme și video. Sau poate are televizorul mufă Ethernet să ii bagi fir cu internet si selectezi din setări Wired in loc de Wireless