Da! Ia legatura cu service-ul de pe garantie! Unii te trimit la magazin (am patit eu la Flanco. Eu am sunat la service si ei mi-au spus sa-l duc la magazin). Iei legatura si faci returul sau trimiterea in service. Pui TV-ul in cutie cu toate hangaralele, garantia in original si factura in copie. Ei trebuie sa trimita curierul sa-l ridice si nu platesti nimic ci cu plata la destinatar. Pastrezi chitanta de la curier langa factura.
Are o problemă televizorul, fie hardware fie sofware. Eventual incerci să faci upgrade la firmware. Dacă ai apare că ai ultima versiune, atunci iti rămâne doar să-l duci inapoi, să vadă care este problema. In cel mai rău caz, dacă nu iti rezolvă, iei un device tip chromecast, Apple tv, SHIELD TV Pro, care să imbunătățească viteza și performața. SHIELD TV Pro e ceva de gaming, dar si cu o calitate foarte ridicată pentru filme și video. Sau poate are televizorul mufă Ethernet să ii bagi fir cu internet si selectezi din setări Wired in loc de Wireless