Cea mai frecventa problema apare mufarile făcute la centrale sau probleme tehnice.
Telekom România nu are un program de asistenta tehnica foarte bun. Îți recomand sa trimiți un e-mail la ei, alături de codul tău de client (îl găsești pe factura) și sa descrii faptul că, plătești un serviciu neaccesibil. De asemenea, poți sa specifici in e-mail ca profita de puterea de monopol din zona de operare respectiva.
Atunci, in perioada 09-15, traficul este cel mai aglomerat. Încearcă sa setezi banda de date la o limita.
Dacă esti prin cablu UTP/FTP de exterior (cablu de telefon fix), atunci ai o banda existențiala foarte, foarte redusă. Probabil ca îți funcționează la o capacitate de maximum 200KBps Download și Upload mult mai puțin.
Specifica-le problema prin e-mail, nu prin telefon. Evidențele scrise, sunt întotdeauna luate cel mai serios de către Telekom România. Vei primi o scrisoare acasă, orientativa pentru viitoare despăgubiri pentru downtime (dacă este posibil).
Funda?; x