| Skarr a întrebat:

O tastatura buna care sa nu fie mecanica(se aud prea tare) sau de gaming? Ar fi misto sa fie luminata dar in alb nu rgb ca sa se vada tastele mai bine noaptea dar pot trai si fara. Poate sa fie si low profile imi plac tastele mai mici. Vreau sa aiba numpadurile din dreapta. Si as vrea sa nu treaca de 300 lei dar daca aveti si mai scumpe un pic bagati oricum. Mersi

7 răspunsuri:
| LoveSleep a răspuns:

Nu vrei mecanica, nu vrei de gaming, nu vrei rgb, de ce nu iti iei una din aia la 15 lei? O sa te tina 2 vieti oricum, nu are rost sa dai 300 lei pe una.

| Skarr explică (pentru LoveSleep):

Pentru ca nu vreau materiale de 2 lei. Am fost in altex si m-am uitat la tastaturi. Nici una nu-mi place. Si de gaming sunt majoritatea mecanice care sunt galagioase. Sau mai sunt unele foarte inalte. Adica am tastatura la vreo 100 lei de gaming cu rgb luata acum 2 ani si are cateva defecte. Deci voiam ceva un pic mai premium si mai simplu nu in 10 culori. D aia am zis lumina alba sau deloc

| nicu991 a răspuns:

Eu am asa ceva http://www.maxxcomputers.ro/ecomm/fisa_produs/146148
Tastatura este silentioasa, nu cred ca e mecanica la banii astia si nici n-aveam nevoie sa trozneasca butoanele aiurea. E iluminata fix cum se vede in poza si ai posibilitea sa opresti iluminarea, sa-i reglezi intensitatea si modul "breath"- estomparea culorilor.
Nu stiu daca se gaseste separat, eu am prins oferta anul trecut si am luat setul la 150 lei.
Sunt multumit si de celelalte accesorii.

| Skarr explică (pentru nicu991):