| Generalgrevious a întrebat:

Oare de ce nu ma mai pot autentifica pe aplicatia My Enel? Doar ieri mi-am creat contul pe aceasta aplicatie, ati patit si voi la fel si cum ati procedat?

3 răspunsuri:
| helpforyou a răspuns:

Există mai multe posibile motive pentru care nu vă puteți autentifica în aplicația My Enel după ce v-ați creat contul ieri. Iată câteva dintre ele:

Nu ați introdus corect informațiile de înregistrare: Asigurați-vă că ați introdus toate informațiile de înregistrare corect și că le-ați introdus în formularul corect.

Nu ați confirmat înregistrarea prin e-mail: Dacă ați creat contul prin e-mail, trebuie să confirmați înregistrarea prin e-mailul de confirmare pe care l-ați primit. Asigurați-vă că ați accesat link-ul de confirmare din e-mail și că l-ați urmat corect.

Aplicația este în întreținere: Dacă aplicația My Enel este în întreținere, este posibil să nu vă puteți autentifica. În acest caz, trebuie să așteptați până când întreținerea este finalizată și aplicația este din nou disponibilă.

Aveți probleme cu conexiunea la internet: Dacă aveți probleme cu conexiunea la internet, este posibil să nu vă puteți autentifica în aplicația My Enel. Verificați dacă aveți semnal de internet și încercați să vă reconectați dacă este necesar.

Dacă întâmpinați probleme la autentificarea în aplicația My Enel după ce v-ați creat contul, contactați serviciul de asistență al Enel pentru a vă ajuta să rezolvați problema.

| VladutMaria a răspuns:

Și eu am incercat sa mă conectez, dar nu reușesc de 1 ora cred că e de la ei

| Motherlode a răspuns:

Probabil este o eroare sau fac mentenanta.