| SingleForOne a întrebat:

Odata cu dezvoltarea tehnologica si auto, un sistem general cat mai "electric", apar de asemenea si "oportunitatile" in care firmele producatoare sau de vanzare vor introduce o optiune de subscriptie/abonament la produsele acestora.

De exemplu, abonamentul de la BMW, $18 pentru scaune incalzite, la Tesla $199 pentru parcare automata si alte beneficii, la masinile Apple va fi introdus o aplicatie CarPlay, care si asta va cere o subscriptie la ceva.

Ne bucuram ca ne indreptam catre un viitor mai "curat", dar ar fi corect ca aceste abonamente sa fie introduse pentru "comfortul" nostru si profiturile companiei producatoare, chiar daca pana in prezent acestea erau oferite automat din momentul producerii?

2 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

In anumite cazuri abonamentul are oarecum sens, cand vorbim de ceva software care este in continua dezvoltare. In cazul scaunelor incalzite este o idiotenie totala deoarece ei nu ofera nici un serviciu. Nu dezvolta nimic doar blocheza software ceva ce este deja intalat.
Pentru ei normal inseamna sa mulga cat mai multi bani iar daca lumea va accepta acest lucru toata prostia asta va intra in normalitate.

| MihaiSpeedster a răspuns:

Probabil că pe măsură ce piața se dezvoltă, vor deveni mai accesibile sau poate chiar gratuite si feature-urile astea. Coreeni vor oferi cu $50 poate, apoi vor reduce din preț toți, apoi apar chinezești moca, șamd.