Problema este ca ai resetat routerul din buton (hard reset), dar - mai mult ca sigur - si cablul s-a defectat la curatenie.
Router-ul, dupa resetare la rece, trebuie configurat din nou, iar la iesirile Lan (cablu) sa fie setat "IP automat".
Dupa aceasta setare, Windows-ul va face conectarea, daca Led-ul de la mufa cablului UTP (de retea) este aprins.
Daca acel Led nu este aprins, inseamna ca, cablul nu face contact, e intrerupta conexiunea spre router.
Este posibil si sa fie defecta iesirea LAN. Poate sa fie LAN1 si poti muta in LAN2 (daca are) sau toate LAN-urile.
Este posibil si sa fie defecta iesirea LAN. Poate sa fie LAN1 si poti muta in LAN2 (daca are) sau toate LAN-urile. Incearca si cu un adaptor dual: https://www.emag.ro/......DZ5ZL3MBM/
Nu stiu la Orange, dar la Digi nu toate porturile LAN sunt deschise. Schimba portul lan si da restart la router. Tu oricum resetand la val din fabrica ai resetat si setarile. Suna la asistenta Orange sa-ti reconfigureze remote routerul dupa care verifici conexiuea cu PC-ul
Sau intra pe ip-ul routerului de pe telefon si vezi daca vede pc-ul