| Costiiii a întrebat:

Salut.Acum putin timp am achizitionat o tableta de la Vodafone, Smart Tab 3 de 7inch.Aceasta a functionat in conditii normale timp de o saptamana iar apoi a refuzat sa se mai aprinda aratandu-mi pe ecran doar robotelul de la Android.Fiind in garantie, am trimis-o la un service din Bucuresti iar astazi am primit un raspuns cum ca in tableta a pastruns lichid. fapt ce nu s-a intamplat.Cei de la service imi cer acum o taxa 645 lei.Ce sa fac?

Răspuns Câştigător
| darrio2007 a răspuns:

Sunt motive de ale lor.Sa demonstreze cu poze ca a avut lichid.Nu te poti lua dupa niste vorbe spuse de ei.Altfel nu le dai niciun ban.Nu esti primul care pateste asta.

| Costiiii explică (pentru darrio2007):

Asa este, am vorbit cu ei la telefon si imi repeta continuu cei de la Vodafone ca ei nu au nici-o treaba si ca este decizia celor de la service si chestii de genul.Mi se pare o porcarie...am abonament pe 2 ani si m-am folosit doar o saptamana de tableta.

| darrio2007 a răspuns (pentru Costiiii):

Vodafone,ca si alte retele, are contract cu firme de reparatii.Intr-adevar este treaba lor.Dar pe vorbe? Pot spune orice ca sa incaseze niste bani.Dovezi plauzibile.Imi pare rau pentru tine.

2 răspunsuri: